Zahlavi

Podlehnete opravdu kvalitní reklamě ?
... aneb jak jsem vyhodil 10tis. Kč

Život člověka je plný příhod. Některé zážitky jsou vyjímečné. V takovém případě se autor "neudrží" a má potřebu se o svoje pocity podělit s okolím.
Přesně do tohoto stádia jsem dospěl během absolvování placeného kurzu
"S profíky v zádech".
Zvažujete-li, že se tohoto či podobného marketingového školení zúčastníte možná oceníte pár postřehů, které mohou hrát roli ve Vašem rozhodování. Mne kurz zatím naučil pouze to, že za svým cílem nechodí "v rukavičkách" a slova, která mají v normálním světě svůj přesný význam se ve světě marketingu překrucují a hranice mezi pravdou a lží je velmi, velmi nestálá a relativní.
 
toto je odkaz, kterému jsem se měl vyhnout

pátek 8. ledna 2016

Důvod č.5 - klame Pavel Fara zákazníky omylem nebo to je úmyslný podvod ?



Toto jsou nesporná fakta:
  1. Pavel Fara prezentoval kurz několik hodin přes různé video prezentace
  2. Pavel Fara se opakovaně označil jako autor a organizátor kurzu
  3. Pavel Fara mne vyzval přes své video k objednávce přes tlačítko pod video prezentací
  4. tlačítko jsem použil a Pavel Fara mi zaslal toto potvrzení objednávky
  5. Pavel Fara mi zaslal potvrzení objednávky emailem ze svého soukromého účtu  ...@pavelfara.cz
  6. Doménu pavelfara.cz totiž nevlastní žádný podnikatelský subjekt viz. výpis
  7. Pavel Fara mi tedy v jeho soukromém emailu vystavil toto potvrzení objednávky
  8. Pavel Fara zapsal do kolonky "Dodavatel" své jméno
  9. Pavel Fara do kolonky "Dodavatel" zapsal také Internet polopatě s.r.o.
  10. Pavel Fara mne vyzval k urychlené platbě a uvedl všechny informace pro bankovní převod 

Neměl jsem žádný důvod nevěřit uvedeným informacím. Neměl jsem žádnou informaci o tom, že je Pavel Fara najatá marketingová tvář nebo "externí prodavač" a plnit jeho závazky bude jiný právní subjekt. Zvlášť když říkal "máte moji dvojitou neprůstřelnou garanci" apod.
Neviděl jsem žádnou plnou moc na základě, které by byl Pavel Fara oprávněn jednat jménem kohokoliv jiného. Kurz jsem chtěl absolvovat a provedl jsem platbu.

Při mé reklamaci s plněním závazku autora kurzu kdy Pavel Fara sliboval "12 měsíců vás budeme vodit za ruku" jsem zjistil, že Pavel Fara reklamaci neuznává a stejné vyjádření mi obratem zaslal i Václav Krajňak.

Říkal jsem si v duchu - "Václave co ty do toho máš co kecat". A napadlo mne nakouknout do Obchodního rejstříku. Zpětně Vám Václave děkuji, že jste se neudržel a potřeboval jste přitakat odpovědi, kterou mi zaslal před vámi již Pavel Fara. Možná bych dodnes žil v domnění, že Pavel Fara je můj obchodní partner. 

S velkým překvapením jsem zjistil, že Pavel Fara není ani majitel, ani spolumajitel ani jednatel ve firmě Internet polopatě s.r.o.  Výpis je zde 

Již déle jak měsíc vím, že pro mne Pavel Fara v žádném případě není obchodní partner. Není to žádný můj dodavatel a nechť si v klidu užívá výlet k protinožcům i s výroky, kterými se prezentoval. Ale zajímalo mne jak se partička podnikatelů od Plzně zachová. 

Dal jsem jim všem opravdu hodně času a příležitostí, aby "dostali rozum" posypali si hlavu popelem a přišli s omluvou a řešením. Nedočkal jsem se. DODNES MAJÍ MOJE PENÍZE na účtě (prý je to pro ně nevyžádaná platba) a NEUMÍ UDĚLAT ROZHODNUTÍ zda mi je jako nevyžádanou platbu vrátí, čímž potvrdí původní vyhození z kurzu nebo zda mi vrátí "loginy" do kurzu. Kladou si nesmyslné podmínky s kterými opravdu nelze souhlasit.


Na základě informací, které mám je můj názor, že mne Pavel Fara oklamal a položme si otázku:

Lze se takto chovat omylem nebo je to jednání úmyslné ?

Je možné aby si padesátiletý chlap, který nepodniká první týden nepamatoval, že nemá nic společného se společností Internet polopatě s.r.o. - která vznikla před pár měsíci !!!

Je možné aby se takto omylem choval člověk, který radí lidem jak prodávat, jak získat zákazníkovu důvěru a jehož hodina konzultace stojí 4 000Kč/hod. viz. cenik

O tom, že jedná takto někdo omylem mne nikdo nepřesvědčí ani omylem :-)

Jsem člověk, který denně analyzuje data a staví software. Mám mnohem "lepší" teoretické vysvětlení. Pojďme tedy zanalyzovat situaci. Co víme ?
  1. Pavel Fara se netají tím, že začínal coby prodejce finančních produktů bank, pojišťoven apod.
  2. Pavel Fara dělal marketing na základě, kterého jsem zaplatil kurz 
  3. Pavel Fara po právní stránce nemá se mnou žádný vztah
  4. Společnost Internet polopatě s.r.o. odmítla můj první dotaz na PPC řešit v ceně kurzu
  5. Kdo mi splní to co mi Pavel Fara prezentoval - že mě za 10tis. budou 12měsíců vodit za ruku  ?
Nemohu si pomoc, ale toto je typický model pojišťováka na volné noze (a nemyslím tím Pavla Faru). Kdy zákazník až při řešení nějaké škody zjistí, že mnohé je v praxi jinak než se domníval. Pojišťovna "si myje ruce" a klientovi plní podle toho co je "černé na bílém" a co kde navyprávěl nějaký externí agent jí je úplně jedno.

Tento "důmyslný obchodní" model naprosto zbavuje pojišťovnu odpovědnosti za to jak a co prezentuje kdosi na ulici.

Internet polopatě s.r.o. je úplně ve stejné situaci.
Absolutně nenese žádnou odpovědnost za to co Pavel Fara kde prezentuje a vypráví.

Pavel Fara evidentně komunikuje svým jménem a komunikuje přes svůj soukromý email. Navíc od 14.12.2015 se mnou vůbec nekomunikuje a mám důkazy, že s jinými lidmi ve spojení je.

Ano já jsem za hlupáka, který si neumí zkontrolovat s kým obchoduje. Přiznávám si tento fakt a smyslem mého blogu je => poučte se z mých chyb a pište podobné blogy ať mám i já možnost vygooglovat co kdo na vlastní kůži zažil a dělat potom jiná rozhodnutí.

Každý je ve svém podnikání hrdý na něco co se podařilo. Já jsem hrdý, že jsem partnerem renomovaných firem Superfit, Hama, apod. A nebylo jednoduché bez historie tyto obchodní vztahy navázat. Ale nejsem takový narcista či úchyl, abych lidem prodal školní aktovku, která vyhrála dTest a hrdě napsal email

tuto aktovku Vám dodal

Dodavatel:
Ing. Žák Jaroslav
Hama spol. s r.o.    
Kšírova 150
619 00 Brno
IČO: 41602471
DIČ: CZ41602471


Viděl někdy někdo něco podobného - nebo je to čistý patent Pavla Fary ?
Který padesátiletý podnikatel s milionovými příjmy udělá podobný omyl omylem ?
Zvlášť když tento omyl přináší jednoznačné výhody pouze jedné straně
... teda dokud to nepraskne.  

Pavle už to prasklo a mnohokrát jste říkal, že jste hravý. Tedy vzkaz pro Vás

Pavle - Game OVER !




čtvrtek 7. ledna 2016

Důvod č.4 - nenechám se zbavit důstojnosti a občanských práv


Pár hodin před Šťedrým dnem roku 2015 jsem obdržel od jednatele společnosti Internet polopatě s.r.o. opravdu velmi zajímavou nadílku. Přišel email s uznáním mé reklamace, ale také s novými zcela neobvyklými závazky.
Text návrhu, který zjevně ignoruje Listinu práv a svobod naleznete zde.
Nevěřícně jsem na návrh zíral. Následně jsem pro jistotu zkontroloval kalendář zda není "Apríl" - ale nebyl. Pojal jsem tedy podezření, že je to výplod nějakého bujarého firemního předvánočního večírku, ale v následné komunikaci jsem byl ujištěn, že je text myšlen vážně a že je to dokonce dílo nějakého právníka z Plzně (čímž se situace částečně vyjasnila, nicméně bylo nutno reagovat, když nešlo o vánoční taškařici).

Tedy mám zde vzkaz pro všechny podnikatele, kterým by se v hlavě zrodilo, že mi něco podobného zkusí někdy navrhnout - a zvlášť pro "cucáky", kteří dnes mohou podnikat jenom díky Sametové revoluci na které se logicky nemohli podílet a kterou pro ně vybojovalo mnoho předchozích generací s mnoha osobnostmi typu Václava Havla a jiných. kteří za své ideje neváhali projít vězením, kotelnou a neustále žili s StB v zádech.

V roce 1989 jsem osobně se spolužáky z VŠE "pouze nešel do školy" a šel na náměstí. Nebyli jsme žádní hrdinové, ale když profesoři "Marxismu-Leninismu" vytáhli seznamy, kde evidovali kdo povinnou výuku absolvoval a kdo chyběl=stávkoval - tak jsme měli mokré trenky všichni. Pamatuji si osobní pohovory o vyloučení z VŠ kde nám byla představena naše následná budoucnost a budoucnost našich dětí. Pamatuji si papíry kde měl student vyjádřit nesouhlas s aktuálním děním a kam se měl podepsat pokud chtěl VŠ dokončit. Naštěstí absenci měli téměř všichni a dějiny se hýbaly tak rychle, že byla vyhlášena oficiální celorepubliková stávka studentů dříve než vypršela lhůta pro připojení "loajálního" podpisu.

Tedy vy všichni vězte, že jsem se v roce 1989 coby vysokoškolák nepřipojil k demonstracím na náměstích proto, aby mě dnes jakýkoliv "pseudopodnikatel" v rámci svých aktivit mohl nabízet, že mě dohodou zbaví práv, kterých si evidentně sám neváží a které považuje za zbytné.

Nenechám si "obchodní dohodou o kurzu PPC, SEO, .. " diktovat co mohu říkat a kde to mohu říkat a nikdy se dobrovolně nevzdám práva na svobodný projev.

A už vůbec ne výměnou za to, že mi někdo po vleklém dohadování poskytne služby, které jsem si u něj dříve koupil a které mi poskytovat původně odmítal.

A pro autora tohoto návrhu mám dvě rady
  1. sbal se a přestěhuj své podnikání do KLDR
  2. spolupracuj s právníkem, který ví, že nelze do dohody dvou stran vkládat nějaké závazky pro třetí nezávislou osobu včetně manželek

středa 6. ledna 2016

Důvod č.3 - Pavel Fara nespamuje. Kdo je mster.cz ?



Dne 3.10.2015 na info@bota-bota.cz dorazil tento spam. Do tohoto dne jsem neměl tušení kdo je Pavel Fara a nebyl jsem s ním v žádném kontaktu.

Podlehl jsem marketingovým formulacím a kliknul na link "rezervovat webinář', který vedl na stránku, kde jsem provedl registraci na webinář Pavla Fary.

Dnes jsem byl upozorněn, že Pavel Fara spamy neposílá a Radek Tančouz (kolega Pavla Fary) mi sdělil, že může prokázat tuto skutečnost. Také mi Radek Tančouz sdělil, že Pavel Fara intenzivně řeší možnost žaloby mé osoby. ( alespoň tedy vím, že Pavel Fara žije, neboť se mnou nekomunikuje )

Podíval jsem se tedy na uvedený email pořádně a zjistil jsem, že doménu mster.cz z které email dorazil vlastní společnost Mediaster Limited se sídlem v Hong Kongu,

Tyto informace jsou pro mne nové a omlouvám se Pavlovi pokud jsem někde uvedl nebo naznačil, že mi Pavel Fara zaslal spam.

Pavel Fara mi spam nezaslal. Udělal to "bílý kůň z Hong Kongu" => Mediaster Limited.

Otázka však je kolik podnikatelů má to štěstí, že jakási firma z Hong Kongu zjistí co má podnikatel v úmyslu za pár dní udělat a rozešle propagační emaily na podnikatelovu aktivitu včetně funkčních linků na registraci do aktivity. A proč spam posílá na adresu info + doména. Nebude to náhodou tím, že tuto adresu používá pro komunikaci s klientem drtivá většina společností a seznam registrovaných domén není žádné tajemství.

Zda to šikovní kluci z Hong Kongu dělají zadarmo a zda umí tak dobře česky - to už se asi nedozvíme :-) A zda jsou tak šikovní, že to dělají bez spolupráce s autorem obsahu ... na to si umíme odpovědět určitě všichni sami.

V české podnikatelské kultuře je podstatné, že odpovědnost za zaslaný spam padá na Mediaster Limit. Podnikatel je čistý jako lilie a když se v tom někdo bude "šťourat" tak prohlásí, že má dohodu s nějakou reklamkou či afilátorem a za jeho kroky neručí. Afilátor prohlásí, že spolupracuje s různými partnery, kteří se zavázali dělat vše poctivě a že jde o vyjímečný případ, který budou zodpovědně řešit.

O tom kam tyto podnikatelské postupy vedou a že nejde o nic nového pod sluncem ...
Zadejte si do vyhledávače "Mediaster Limited" a bude Vám jasno

V češtině najdete například tento článek