Zahlavi

Podlehnete opravdu kvalitní reklamě ?
... aneb jak jsem vyhodil 10tis. Kč

Život člověka je plný příhod. Některé zážitky jsou vyjímečné. V takovém případě se autor "neudrží" a má potřebu se o svoje pocity podělit s okolím.
Přesně do tohoto stádia jsem dospěl během absolvování placeného kurzu
"S profíky v zádech".
Zvažujete-li, že se tohoto či podobného marketingového školení zúčastníte možná oceníte pár postřehů, které mohou hrát roli ve Vašem rozhodování. Mne kurz zatím naučil pouze to, že za svým cílem nechodí "v rukavičkách" a slova, která mají v normálním světě svůj přesný význam se ve světě marketingu překrucují a hranice mezi pravdou a lží je velmi, velmi nestálá a relativní.
 
toto je odkaz, kterému jsem se měl vyhnout

středa 16. prosince 2015

Dejme fakta na stůl

Jsou situace, které nemá smysl dlouze popisovat svými slovy a je efektivnější použít kresbu, graf či obrázek. Tento článek bude krátký, neboť pouze přiložím "obrázky" a čtenář si názor již udělá.

Co vše Pavel Fara před kurzem nasliboval naleznete na tomto blogu ve starších příspěvcích.





1 komentář:

  1. zajímavé je, že SEO tady školí firma (jak jsem pochopil digitalni-obchodnik.cz), která neumí na svém CMS ani dělat individuální titulky pro články.

    OdpovědětVymazat