Zahlavi

Podlehnete opravdu kvalitní reklamě ?
... aneb jak jsem vyhodil 10tis. Kč

Život člověka je plný příhod. Některé zážitky jsou vyjímečné. V takovém případě se autor "neudrží" a má potřebu se o svoje pocity podělit s okolím.
Přesně do tohoto stádia jsem dospěl během absolvování placeného kurzu
"S profíky v zádech".
Zvažujete-li, že se tohoto či podobného marketingového školení zúčastníte možná oceníte pár postřehů, které mohou hrát roli ve Vašem rozhodování. Mne kurz zatím naučil pouze to, že za svým cílem nechodí "v rukavičkách" a slova, která mají v normálním světě svůj přesný význam se ve světě marketingu překrucují a hranice mezi pravdou a lží je velmi, velmi nestálá a relativní.
 
toto je odkaz, kterému jsem se měl vyhnout

čtvrtek 7. ledna 2016

Důvod č.4 - nenechám se zbavit důstojnosti a občanských práv


Pár hodin před Šťedrým dnem roku 2015 jsem obdržel od jednatele společnosti Internet polopatě s.r.o. opravdu velmi zajímavou nadílku. Přišel email s uznáním mé reklamace, ale také s novými zcela neobvyklými závazky.
Text návrhu, který zjevně ignoruje Listinu práv a svobod naleznete zde.
Nevěřícně jsem na návrh zíral. Následně jsem pro jistotu zkontroloval kalendář zda není "Apríl" - ale nebyl. Pojal jsem tedy podezření, že je to výplod nějakého bujarého firemního předvánočního večírku, ale v následné komunikaci jsem byl ujištěn, že je text myšlen vážně a že je to dokonce dílo nějakého právníka z Plzně (čímž se situace částečně vyjasnila, nicméně bylo nutno reagovat, když nešlo o vánoční taškařici).

Tedy mám zde vzkaz pro všechny podnikatele, kterým by se v hlavě zrodilo, že mi něco podobného zkusí někdy navrhnout - a zvlášť pro "cucáky", kteří dnes mohou podnikat jenom díky Sametové revoluci na které se logicky nemohli podílet a kterou pro ně vybojovalo mnoho předchozích generací s mnoha osobnostmi typu Václava Havla a jiných. kteří za své ideje neváhali projít vězením, kotelnou a neustále žili s StB v zádech.

V roce 1989 jsem osobně se spolužáky z VŠE "pouze nešel do školy" a šel na náměstí. Nebyli jsme žádní hrdinové, ale když profesoři "Marxismu-Leninismu" vytáhli seznamy, kde evidovali kdo povinnou výuku absolvoval a kdo chyběl=stávkoval - tak jsme měli mokré trenky všichni. Pamatuji si osobní pohovory o vyloučení z VŠ kde nám byla představena naše následná budoucnost a budoucnost našich dětí. Pamatuji si papíry kde měl student vyjádřit nesouhlas s aktuálním děním a kam se měl podepsat pokud chtěl VŠ dokončit. Naštěstí absenci měli téměř všichni a dějiny se hýbaly tak rychle, že byla vyhlášena oficiální celorepubliková stávka studentů dříve než vypršela lhůta pro připojení "loajálního" podpisu.

Tedy vy všichni vězte, že jsem se v roce 1989 coby vysokoškolák nepřipojil k demonstracím na náměstích proto, aby mě dnes jakýkoliv "pseudopodnikatel" v rámci svých aktivit mohl nabízet, že mě dohodou zbaví práv, kterých si evidentně sám neváží a které považuje za zbytné.

Nenechám si "obchodní dohodou o kurzu PPC, SEO, .. " diktovat co mohu říkat a kde to mohu říkat a nikdy se dobrovolně nevzdám práva na svobodný projev.

A už vůbec ne výměnou za to, že mi někdo po vleklém dohadování poskytne služby, které jsem si u něj dříve koupil a které mi poskytovat původně odmítal.

A pro autora tohoto návrhu mám dvě rady
  1. sbal se a přestěhuj své podnikání do KLDR
  2. spolupracuj s právníkem, který ví, že nelze do dohody dvou stran vkládat nějaké závazky pro třetí nezávislou osobu včetně manželek

Žádné komentáře:

Okomentovat