Zahlavi

Podlehnete opravdu kvalitní reklamě ?
... aneb jak jsem vyhodil 10tis. Kč

Život člověka je plný příhod. Některé zážitky jsou vyjímečné. V takovém případě se autor "neudrží" a má potřebu se o svoje pocity podělit s okolím.
Přesně do tohoto stádia jsem dospěl během absolvování placeného kurzu
"S profíky v zádech".
Zvažujete-li, že se tohoto či podobného marketingového školení zúčastníte možná oceníte pár postřehů, které mohou hrát roli ve Vašem rozhodování. Mne kurz zatím naučil pouze to, že za svým cílem nechodí "v rukavičkách" a slova, která mají v normálním světě svůj přesný význam se ve světě marketingu překrucují a hranice mezi pravdou a lží je velmi, velmi nestálá a relativní.
 
toto je odkaz, kterému jsem se měl vyhnout

středa 6. ledna 2016

Důvod č.3 - Pavel Fara nespamuje. Kdo je mster.cz ?



Dne 3.10.2015 na info@bota-bota.cz dorazil tento spam. Do tohoto dne jsem neměl tušení kdo je Pavel Fara a nebyl jsem s ním v žádném kontaktu.

Podlehl jsem marketingovým formulacím a kliknul na link "rezervovat webinář', který vedl na stránku, kde jsem provedl registraci na webinář Pavla Fary.

Dnes jsem byl upozorněn, že Pavel Fara spamy neposílá a Radek Tančouz (kolega Pavla Fary) mi sdělil, že může prokázat tuto skutečnost. Také mi Radek Tančouz sdělil, že Pavel Fara intenzivně řeší možnost žaloby mé osoby. ( alespoň tedy vím, že Pavel Fara žije, neboť se mnou nekomunikuje )

Podíval jsem se tedy na uvedený email pořádně a zjistil jsem, že doménu mster.cz z které email dorazil vlastní společnost Mediaster Limited se sídlem v Hong Kongu,

Tyto informace jsou pro mne nové a omlouvám se Pavlovi pokud jsem někde uvedl nebo naznačil, že mi Pavel Fara zaslal spam.

Pavel Fara mi spam nezaslal. Udělal to "bílý kůň z Hong Kongu" => Mediaster Limited.

Otázka však je kolik podnikatelů má to štěstí, že jakási firma z Hong Kongu zjistí co má podnikatel v úmyslu za pár dní udělat a rozešle propagační emaily na podnikatelovu aktivitu včetně funkčních linků na registraci do aktivity. A proč spam posílá na adresu info + doména. Nebude to náhodou tím, že tuto adresu používá pro komunikaci s klientem drtivá většina společností a seznam registrovaných domén není žádné tajemství.

Zda to šikovní kluci z Hong Kongu dělají zadarmo a zda umí tak dobře česky - to už se asi nedozvíme :-) A zda jsou tak šikovní, že to dělají bez spolupráce s autorem obsahu ... na to si umíme odpovědět určitě všichni sami.

V české podnikatelské kultuře je podstatné, že odpovědnost za zaslaný spam padá na Mediaster Limit. Podnikatel je čistý jako lilie a když se v tom někdo bude "šťourat" tak prohlásí, že má dohodu s nějakou reklamkou či afilátorem a za jeho kroky neručí. Afilátor prohlásí, že spolupracuje s různými partnery, kteří se zavázali dělat vše poctivě a že jde o vyjímečný případ, který budou zodpovědně řešit.

O tom kam tyto podnikatelské postupy vedou a že nejde o nic nového pod sluncem ...
Zadejte si do vyhledávače "Mediaster Limited" a bude Vám jasno

V češtině najdete například tento článek






Žádné komentáře:

Okomentovat