Zahlavi

Podlehnete opravdu kvalitní reklamě ?
... aneb jak jsem vyhodil 10tis. Kč

Život člověka je plný příhod. Některé zážitky jsou vyjímečné. V takovém případě se autor "neudrží" a má potřebu se o svoje pocity podělit s okolím.
Přesně do tohoto stádia jsem dospěl během absolvování placeného kurzu
"S profíky v zádech".
Zvažujete-li, že se tohoto či podobného marketingového školení zúčastníte možná oceníte pár postřehů, které mohou hrát roli ve Vašem rozhodování. Mne kurz zatím naučil pouze to, že za svým cílem nechodí "v rukavičkách" a slova, která mají v normálním světě svůj přesný význam se ve světě marketingu překrucují a hranice mezi pravdou a lží je velmi, velmi nestálá a relativní.
 
toto je odkaz, kterému jsem se měl vyhnout

úterý 15. prosince 2015

Férový kluci co dělají poctivou práci

Rozumím tomu, že nikdo nemá rád, když se o něco snaží a místo uznání sklidí za svoji aktivitu kritiku. Kritika na každého z nás působí a vyvolává reakce. A v takový okamžik nastanou zcela ideální podmínky pro pozorování charakteru daného jedince.

Pavel Fara a Václav Krajňak reagovali na moji kritiku a na můj blog velmi rychle a velmi akčně.

Během minuty jsem byl vyřazen z uzavřené facebook skupiny, která je nedílnou součástí kurzu, který jsem zaplatil.

Když následně na facebooku v diskuzi, kde nepravdivě Václav popisoval náš spor umístila moje manželka Eva originál komunikaci kde nám "Profíci" nabízeli, že se na naši PPC kampaň nepodívají "v ceně kurzu", ale chtějí 900Kč / hod. tak okamžitě vyloučili z pracovní skupiny kurzu také Evu.

Pavel Fara nekomunikuje vůbec - pouze na facebooku zrušil přátelství - asi nemá zájem, aby se po facebooku naše příspěvky v kterých je označen šířili po jeho kontaktech a abychom ho v příspěvku mohli dále označovat jako osobu o které se hovoří.

Přestože každý den zasílám emailem reklamace proti vyloučení a požaduji oficiální vysvětlení, neboť jako platící člen kurzu, mám právo na 12měsíců podpory, "vodění za ruku" a mám být členem facebook pracovní skupiny => tak žádnou odpověď nedostávám.

Nikdo mi na emaily neodpovídá. Jsem prostě vyřazen ze skupiny a hotovo.
Je otázka zda si partička "Profíků" uvědomuje, že se nehádáme někde u piva, ale že jsme uzavřeli obchodní vztah a že pro obě strany platí zákony - když už neřeší morální aspekt celé situace.

V diskuzi na facebooku Václav Krajňak uvedl, že důvodem vyloučení bylo poškozování jména a nesnášenlivost. Za pozornost stojí, že tento názor s ním nesdílí kolegové z kurzu.



Žádné komentáře:

Okomentovat