Zahlavi

Podlehnete opravdu kvalitní reklamě ?
... aneb jak jsem vyhodil 10tis. Kč

Život člověka je plný příhod. Některé zážitky jsou vyjímečné. V takovém případě se autor "neudrží" a má potřebu se o svoje pocity podělit s okolím.
Přesně do tohoto stádia jsem dospěl během absolvování placeného kurzu
"S profíky v zádech".
Zvažujete-li, že se tohoto či podobného marketingového školení zúčastníte možná oceníte pár postřehů, které mohou hrát roli ve Vašem rozhodování. Mne kurz zatím naučil pouze to, že za svým cílem nechodí "v rukavičkách" a slova, která mají v normálním světě svůj přesný význam se ve světě marketingu překrucují a hranice mezi pravdou a lží je velmi, velmi nestálá a relativní.
 
toto je odkaz, kterému jsem se měl vyhnout

čtvrtek 17. prosince 2015

Pane Krajňaku - tak takto NE !

Vážení čtenáři - situace začíná být velmi zajímavá. Včera jsem přidal svoji zkušenost do Facebook skupiny podnikatelů a začaly se věci hýbat.

Vřele všem podnikatelům tuto skupinu doporučuji. Máte-li ve svém podnikání nějakou nejasnost, dotaz - vložíte příspěvek a můžete získat názor, odpověď či nasměrování jak se k problému postavit.


Já jsem včera v této skupině jejímž členem je i Pavel Fara položil dotaz jak postupovat. Můj příspěvek vyvolal diskuzi a jakoby "zázrakem" jsem obdržel na svoji reklamaci po mnoha dnech mlčení odpověď. Možná, že k prolomení "Bobříka mlčení" autory kurzu motivoval i graf sledovanosti tohoto blogu, který jim pravidelně zasílám. ( včera 400 shlédnutí - děkuji Vám )

Ale k věci. Obdržel jsem včera odpověď od Václava Krajňaka kde mi sděluje, že mě "vyloučili" z kurzu úplně a vracejí peníze, které jsem za kurz zaplatil. To čemu já říkám "vyloučili" Václav formuloval takto :

"Rozhodli jsme Vaši reklamaci řešit vypovězením smluvního vztahu i na základě Vašeho emailu z 30.11."

Již několik dní s partičkou "Profíků" vedu "veřejnou výměnu názorů" a předpokládal jsem, že by mohli pod nátlakem veřejné publicity náš spor vyřešit tímto úhybným manévrem. Proto jsem zcela záměrně ve své reklamaci uvedl cituji:

"A abychom si rozumeli nechci od vas vratit penize - chci dostat to co jsem si koupil - chci mit pristup do pracovni skupiny chci sdilet informace a komunikovat 
Mohu vam garantovat, ze do skupiny nebudu jiz davat zadny prispevek, ktery by mel cokoliv spolecneho napriklad s mym blogem"

V mém starším příspěvku jsem uvedl, že Pavel Fara neumí česky. Václave dnes s klidným svědomím prohlašuji, že jste na tom úplně stejně.


Já reklamuji, že nedostávám co jste mi slíbili. Já se dožaduji přístupu do pracovní skupiny a výslovně říkám, že nechci vrátít peníze a opustit kurz a vy jednostraně a proti mé vůli ukončíte náš smluvní vztah ?

NE ! Václave takto jednoduché to není a nebude. Jsme národ Švejků, Cimmrmanů a v taneční soutěži válí Lukáš Pavlásek. Není moje blbost, že jste mi za směšnou a dumpingovou cenu prodali váš kurz. Já nemám možnost si za 10tis. koupit jinde co vy jste mi naslibovali. A navíc bez okolků říkám, že tahle reality show přitahuje pozornost - a to byla přece také jedna z vašich rad v kurzu. Takže mi berete příliš mnoho hraček najednou.

A silný důvod pro mne je poskytnout informace. Pokud bych já měl možnost narazit na tento blog asi bych se rozhodoval jinak. Dnes jsme v situaci, že jsem svojí aktivitou "vydupal" ostatním cca. 100 členům v kurzu, že kolem nich budete skákat tak jak jste slibovali. Ale proč bych já měl zůstat mimo hru ?

Ne Václave já chci zpět svůj kurz. Chci neomezenou asistenci - není můj problém, že Digitální asistent nemá žádné omezení na počet dotazů či počet hodin, které nad mými dotazy stráví. To fakt není moje blbost, že jste něco takového prodali.

Já chci vaše komentáře - já chci 12 měsiců vodit za ruku.

Vaše jednostranné vypovězení smluvního vztahu neakceptuji. Kurzovné Vám zasílám zpátky.
Show must go on.


Proč ?  Aby jste se naučili, že férový obchodník svoje slovo dodrží - a já vás to naučit chci.

A pokud ne tak nechť Google "na věčné časy" uchová tento blog a vzpomínku na to jak Pavel Fara a Václav Krajňak podnikali v roce 2015 na internetu. Google nezapomíná.

Když si koupím zájezd u cestovky a něco budu po pár dnech kritizovat - tak mi cestovka také asi nesebere klíče od hotelu nedá do ruky peníze co jsem jí dal a neřekne nazdar tady jsou dveře už tě tu nechceme vidět.

Podnikatelské prostředí je nutné kultivovat a vždy se asi musí nají nějaký osel, který bude marnit svůj život tím, že bude někoho marně vychovávat .... s podporou, kterou mi lidé vyjadřují tu převýchovu partičky "Profíků" ještě nějaký den budu zkoušet

4 komentáře:

  1. Dekuju za Vas blog. O vyuziti sluzeb obou panu jsem premyslel a jiz o tom ani trochu neuvazuju a dále se budu "bavit" vasim blogem.
    Drzim Vam palce ve Vasi Svate valce za kultivaci podnikatelskeho prostredi

    OdpovědětVymazat
  2. Uvidíme jak dlouho mi rodina tuto zábavu povolí :-) Ale pokud je člověk úplný začátečník tak za 10tis. bych ten kurz lidem doporučil.

    OdpovědětVymazat
  3. Vy zase neumíte anglicky, když se tu oháníte tou češtinou pořád. "Show must go on"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte pravdu. Proto také nikomu nic v angličtině neslibuji, aby nedošlo k nedorozumění. Děkuji - použiji vámi zaslanou korekci překladu.

      Vymazat