Zahlavi

Podlehnete opravdu kvalitní reklamě ?
... aneb jak jsem vyhodil 10tis. Kč

Život člověka je plný příhod. Některé zážitky jsou vyjímečné. V takovém případě se autor "neudrží" a má potřebu se o svoje pocity podělit s okolím.
Přesně do tohoto stádia jsem dospěl během absolvování placeného kurzu
"S profíky v zádech".
Zvažujete-li, že se tohoto či podobného marketingového školení zúčastníte možná oceníte pár postřehů, které mohou hrát roli ve Vašem rozhodování. Mne kurz zatím naučil pouze to, že za svým cílem nechodí "v rukavičkách" a slova, která mají v normálním světě svůj přesný význam se ve světě marketingu překrucují a hranice mezi pravdou a lží je velmi, velmi nestálá a relativní.
 
toto je odkaz, kterému jsem se měl vyhnout

neděle 6. prosince 2015

Pár slov na úvod - aneb jak to vše začalo


Na koncertech publikum nažhaví předkapela.
F1 zahajuje zahřívacím kolem.
V kině do nás před filmem napumpují reklamu a u knih bývá předmluva.
Můj blok zahájí těchto pár slov ....


Je mi 45 let. Celý život sedím u počítače a živí mě Oracle, Java, Html, PHP, .... pravděpodobně Vám tyto zkratky a cizí slova nic moc neříkají. Jsem člověk, kterému normální populace řiká "ajťák" - tedy člověk, který si dle Vás rozumí více s PC než s lidmi :-) Většinu svého života pracuji na vlastní triko, resp. Živnostenský list. Vím jak je těžké najít zákazníka, domluvit se na ceně s kterou jsou obě strany "v pohodě" a ve finále se k dohodnuté odměně dostat.

Je to necelé dva roky co moje manželka Eva při končící mateřské dovolené přišla s myšlenkou, že si pořídí kamennou prodejnu s dětskou zdravotní obuví. Nevím zda to bylo způsobeno tím, že jsem našemu tříletému synovi koupil boty Adidas (což je dle Evy těžký hřích) nebo zda to způsobila moje nevinná věta:

 "Už by jsi také měla uvažovat o nějaké práci"

kterou jsem pronesl v sebeobraně poté co se Eva vrátila domů a začala nás peskovat, že opět není předmět A na souřadnicích X, Y a že jsem opět s dětmi nedodržel pravidelný stravovací režim, neboť jsme obědvali až ve 13:15 hod. (tedy ihned jak jsme pocítili hlad) místo v obvyklých 12:00 ( naše upřímné výmluvy, že jsme v pravé poledne neměli hlad byly ignorovány).

Dnes je už jedno co přesně roztočilo kola událostí. Faktem je, že moje Eva vstoupila do podnikatelského prostředí a z absolventky VŠE, bývalé rozhlasové a televizní moderátorky ekonomických rubrik máme teď doma dalšího drobného živnostníka.
A druhým faktem je, že nám děti nepobíhají ani v Adidas ani v Nike, ale výhradně v obuvi, kterou produkují mě zcela neznámé firmy jako Superfit, Primifi, Fare, Viking ...



A ke kamenné prodejně v dnešní době "automaticky" patří internetový obchod. Zvlášť když je manžel "ajťák" a k internetovému obchodu patří internetový marketing. A protože to je pro nás pole neorané, tak jsme zažili spoustu "zábavy" na kurzu "S profíky v zádech" o kterou je škoda se s Vámi nepodělit.

Žádné komentáře:

Okomentovat